Tuesday, April 3, 2012

Aku kini 21 tahun.



Assalammualaikum...

Alhamdulillah, sudah lebih 2 dekad diberi keupayaan untuk merasai nikmat sang buana ini. Masih terlalu banyak untuk difikirkan apatah lagi untuk dicapai.

Tanggal 30 Mac tahun ini agak istimewa, bukan setakat disambut sahabat-sahabat seperjuangan malah satu program hasil dari buah pemikiran hakir sendiri. 

Program bual bicara kampus yang bertajuk "Sabarlah Hati" boleh hakir katakan mencapai apa yang hakir bayangkan meskipun terdapat sedikit kegagalan dan kesulitan. Kejayaan bagi kelab semestinya membuktikan kemampuan kami mengendalikan program sebegini.

Segununglah terasa diri sangat diraikan secara tidak langsung apabila diberi laluan idea ini dilaksanakan kebetulan pada hari ulang tahun hakir.

Sukalah hakir mengulangi pesanan seorang taulan, "Usia mengjangkau 21 sudah, tiba masanya untuk belajar setia pada yang satu." Apa yang pasti, yang satu itu semestinya Dia yang memberi nikmat selama ini kepada hakir meskipun ada isi tersirat disebalik ayat itu tetapi hakir percaya dulukan Dia, Dia akan berikan terbaik kepada kita.

*special thank to RaB, IJ and the gang, and some others name.

Semoga Allah dekatkan segala perkara yang baik dan dijauhkan segala yang buruk kepada kita.




2 comments:

  1. Mmg die hard fan FT sgguh..
    Btw SANAH HELWAH..
    May ALLAH bless u..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukran shakinah sholehuddin...FT never walk alone =p

      Delete