Wednesday, November 10, 2010

Sempitnya Anda Berfikir.

Bila ada orang ambil gambar tutup mata sebelah, tinggal mata sebelah, dia sekutu Dajjal.


Tapi Lady Gaga, anda semua rasa macam mana?

Ada sesebuah persatuan/pertubuhan mencipta logo berbentuk segi tiga, dia penyokong Israel.


Logo ni contoh saja.

Asal ada bentuk piramid, orang tersebut meneruskan/keturunan Firaun.


Apa yang anda fikir bila melihat binaan seperti ini?

Ada sahaja program bermula dengan "A" bermakna Amerika, "I" pula Israel.


Kesian, Upin dan Ipin yang comel pun terkena tempias.

Perkataan-perkataanpun ada yang translate ke bahasa lain. Nampak yang buruk saja. Itupun entahkan betul entahkan tidak. Contohnya, Upin dalam bahasa Aramaic bermaksud "aku benci rasul", Ipin dalam bahasa Syriac pula "aku suka Israel". 


Ini yang best, Muda dalam bahasa Leshoto Barat Daya bermaksud "aku sayang Israel". Then huruf I pada imam menunujukan Israel. 


Inipun tak terlepas. Akademi dalam bahasa Bolivia zaman Neolitik bermaksud, "Rasul Allah penipu".
Then huruf A pada akademi untuk Amerika.

Semua konspirasi??? Ini semua angkara mereka yang nak sangat berteori. Memalukan orang yang obses dan pengkaji anti-illuminaty dan anti-freemason.

Kita semua telah dikhabarkan akan keluarnya Dajjal dan turunnya Nabi Isa. Apa yang lebih penting, kita sudah tahu agenda mereka. Dajjal akan menyesatkan kita dan Nabi Isa akan membunuh Dajjal. Lebih baik kita fikirkan diakhir zaman nanti, kita di pihak mana? Selamatkan kita dari fitnah Dajjal?

Tidak salah mengkaji konspirasi dan agenda Barat, tetapi adakah kita sekadar mengkaji tanpa membuat persiapan? 

Jadi, daripada pening-pening fikirkan permainan Barat, lebih baik kita tumpukan pada amal ibadah kita, supaya akhir zaman nanti kita di pihak yang benar. Ketika itu agenda dan dakyah Barat semua sudah terbongkar.

*Kisah benar diketika aku belajar di matrix, budak-budak ni yang juga kenalan aku, terlalu khusyuk melayan dokumentari "The Arrivals", sampai lupa nak solat maghrib. Bukan seorang atau 2, tetapi agak ramai, bilangannya aku tak pasti. Tak fikir nak kira pula masa itu.

Sekian entri kali ini.

Ingatlah ayat ini, "Aku tidak fikirkan bila aku akan mati, tetapi aku fikirkan bagaimana aku akan mati"

Assalammualaikum.




No comments:

Post a Comment